2012年10月19日星期五

I just want to glorify you

I just want to glorify you

I don't need to be the best to be accepted

I don't need to be perfect to be accepted

For I know, Jesus Christ, You laid down your life for me,

I just need to be what you want me to be

Your wondrous love is mine, I praise you grace divine

Forever Lord, I am thine! Abiding on the vine

Whole life let Jesus shine, Oh lord! May you be glorified

【我只想榮耀你】

詩集:敬拜詩選─希伯崙堂短詩集,33

你不要我成為最好才呼召我,

你不要我完美無瑕才接納我,

主耶穌,我知道,你已為我捨性命,

我只要作合乎你心意的人。

因你奇妙的愛,因你浩瀚恩典,

主,我永遠屬於你!

依靠在你懷裡,照亮了我生命

哦神!願你得大榮耀!

沒有留言:

發佈留言